Svensexa

I förmiddags blev Patrik äntligen kidnappad.
Jag har vetat om detta i två veckor och har haft skitsvårt för att inte försäga mig.
Men nu är de äntligen iväg.
Det dök upp sex herrar utanför dörren strax efter elva och med sig hade de en spygrön mankini och ett diadem med rosaglittriga kaninöron, ett lock öl och en hemmablandad finhäxa med egen etikett =)
Inte illa.

Patrik fick order om att packa väska med kläder för kvällen, handduk och deodorant.
Så vi får se vad de har i kikaren under dagen.
Skall slå dem en pling senare ikväll/inatt när jag skall hem från Stenkullen för att kolla om jag skall plocka upp Patrik någonstans.
Då lär han ju vara allt annat än kontaktbar ha ha.

Men han var jäkligt schnygg när han gick =)



 

Kommentarer
Postat av: Azzazin

Hahaha, fan vad läckert!

hoppas dina polare är något snällare med möhippe-outfiten :)

2009-05-21 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback