Busy Days...

Det är inte helt stillsamt att vara arbetslös.
Igår var det fullt upp:

* Lämna vedklyv som pappa sålt åt oss, tog ca två timmar på förmiddagen.
* Till banken för att få ut min första peng från a-kassan.
* Uppdatering av CV och jobbsök, tog ca två timmar det också.
* Ringde ang. en praktikplats jag sökt, men skall återkomma på fredag igen om jag inte hört från dem.
* Fixa middag.
* Möte / Awards Night på kvällen ca 4 timmar.

Dagens planering:

* Söka jobb nu på morgonen.
* Sticka till gymmet för att köra en timmes konditionsträning.
* Följa upp kunderna från klassen precis innan resan + få en ny klass bokad.
* Seminarie om jobbintervju inne på TRR mellan 13-16.
* Lämna in undervattenskamerorna för framkallning.
* Förmodligen fika med Viktor runt halv sex i stan.


Har gjort en smart plan ang. jobbsökeriet också.
Skall på kvällen då AF stängt söka igenom hela dagens skörd där inne, så att jag dagen efter kan koncenterera mig helt på att bara skicka ansökningar till de jobb jag tyckte var intressanta och inte behöva ägna tid till att hitta dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback