Chevy Chase

Ikväll har vi gjort något vi inte gjort innan.
Vi har hyrt film via x-boxen, det funkade skitbra.
Ett päron till farsa i Las Vegas.
Ni som är i min ålder har ju säkert sett alla "ett pär..."filmerna.
Chevy Chase är lysande rolig tycker jag även om mina favoriter med honom är Fletch-filmerna.

Åsa ringde förut.
Hon hade råkat dubbelboka dem in till grannarna på lördag, så vi får fördriva tiden några timmar efter båten innan vi kör ut till dem, men det är nog inga problem.
Antingen Linda och Dennis i några timmar till om de inte tröttnat på oss efter ett dygn på båten, eller så får vi våldgästa paret vi träffade i Egypten.
Det löser sig alltid....

Åsa tyckte dock min första kommentar var skitrolig... "enkelt vi bjuder in oss själva till era grannar".

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart vi kan leka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback