Payout!!!

Äntligen gav allt mitt jobbsök resultat.
Jag var på tre intervjuer förra veckan som ni kanske vet, varav två var på samma företag.
Nämligen Lagerhaus.
Det är också där jag kommer börja jobba den 1:a december.

Mina arbetsuppgifter kommer i huvudsak vara att fördela ut varorna som köps in till de olika butikerna i förhållande till vilka typer av produkter som säljs bäst i respektive butik.
Andra arbetsuppgifter kommer vara logistik av personalkläder, beställa in kontorsmaterial mm.

Skall bli så himla skoj =)
Har idag fått skaka tass med nästan alla inne på kontoret, minns dock bara vad 3-4 stycken heter nu i efterhand. Men det löser sig efter första dagen.




Efter kontraktskrivningen imorse väckte jag mamma och pappa.
Sedan åt jag en till frukostmacka och stack bort till Frölunda Torg och shoppade lite kläder.
Det blev ett par svarta stretchjeans från Sisters, en snygg ljunglila topp från MQ (Paris, Kat & I), ett par lite mer dressade shorts, ett par nya hela mjukisbyxor och ett lila tärningslinne från HM.
GRATTIS till mig!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis till jobbet Saxi! bra jobbat :)

Postat av: S

Grattis!!!

2009-11-23 @ 22:08:31
Postat av: Azzazin

Grattis, grattis!

Och visst var det du själv som sökte det?

Alltså utan inblandning av ABF?

För isåfall känner jag FORTFARANDE ingen som nå'nsin fått jobb via ABF, haha!



Jättefina bilder förresten! :)

2009-11-23 @ 23:37:57
Postat av: Sofia

Jaa, verkligen GRATTIS till dig!! Och vilket sjuuukt roligt jobb det verkar vara!! Jag tar inspiration och styrka av det här ska du veta!



KRAM och återigen - GRATTIS!

2009-11-24 @ 17:25:48
URL: http://sofiaisobel.blogg.se/
Postat av: Doc

Grattis! Du ser...det lönar sig!

2009-11-28 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback