Regn hos mig.

Det har regnat hela morgonen.
Trist som tusan.
Men vad gör det när man har något kul att se fram emot???
På fredag skall vi på rockkryssning med Vikingline.
DET skall bli riktigt roligt. Träffa Linda och Dennis och resten av Abramisgrabbarna.
Lyssna på bra musik, snacka skit och skratta.
Och på lördagen skall vi umgås med Åsa, Jonas och vovvarna.

Lite segt att behöva gå upp så tidigt på söndagen, men jag måste befinna mig packad, sminkad och klar i Mölndals Centrum vid tvåtiden.
För klockan tre är det dags för Sköna Söndag - en härlig inspirationsdag med mode, blommor, frisör, make up och mingelmat från Skårs Gård.
Så det kommer bli ett riktigt roligt event att vara med på =)

Kommentarer
Postat av: storråstor

skall du befinna dig packad och sminkad? Då får jag köra hem. . Ha ha. .

2009-11-19 @ 06:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback