Rise & Shine!

Ok, det regnar idag med, men jag har sol i sinnet.
Fick gjort en massa saker igår och skall hinna med en massa saker idag också.
Har redan hunnit följa upp en del jibb jag sökt för 1-2 månader sedan men ej fått svar, vill ju gärna veta om jag kan stryka dem från mitt Excelark, eller om det fortfarande finns möjlighet att bli kallad till intervju.

Sedan skall jag borsta tänderna och köra iväg och leverera varor till de goa kunder som handlade på öppna huset i måndags.
Efter det kanske det blir en kvart i solariet och så skall jag till Katta och låna lite herrdofter till eventet på söndag.

Och ikväll är vi bjudna på tårtkalas med bad i badtunna för den som vill hemma hos Emma och Jimmy eftersom Emma fyller år idag.
Grattis till dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback