Bra pass trots allt!

Fick till ett rätt bra pass idag trots att jag inte var jättemotiverad.
Körde rygg och biceps idag och fick skvallrat lite med Daniel.
Diskussionen kom in på bröst p.g.a. tv-programmet om just detta som gick ikväll.
Bisarra doningar de där damerna hade...

Nåväl:
Dagens pass.
Styrka: 35 minuter, 4 övningar rygg, 2 övningar biceps. Körde lite mer på varje ryggövningar än vanligt idag.
Kondition: 45 minuter rask promenad.

Dessutom hade de kroppsmätningsapparaturen framme idag.
Sista mätningen jag gjorde var i september förra året... de siffrorna inom parentes.

Vikt: 64 kg (57,2kg)
BMI: 23,5   (21)
Fettprocent: 26,6% (21,9%)
Fettmassa: 17 kg (12,5 kg)

Inte särskilt upplyftande, men så har jag varit lat också.
Men nu har jag ett mål och det är att minska BMI och fettprocenten något tills nästa mätning som förhoppningsvis är till våren.
Vill ligga på BMI 21 och fettprocent ca 22% då. Ett mål att jobba mot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback