Busy Day

Det har gått i ett idag, men nästan bara roliga saker.
Först skola 9-13.
Var lite segt att sitta och lyssna idag, jag har väldigt svårt att hålla mig vaken när jag bara sitter rätt upp och ned och lyssnar. Mycket bättre så fort man får börja göra övningsexempel, men ändå en bra skoldag.
Bara tre dagar kvar nu på utbildningen och det känns som att den gett mig massor =)

Sedan till Sävedalen där jag levererade en vara till en kund som skulle bli snygg i håret inför stundande bal i helgen. Hon kommer nog att vara fantastisk i sin röda klänning.

Efter det hem till en f.d. kollega som precis flyttat till ny lägenhet i Olskroken.
Där var det mer eller mindre kaos eftersom lägenheten varit rejält nedgången då de fick den och fastighetsägaren nu håller på att renovera upp den.
Men vi hade ett gott snack i ett par timmar och jag fick både mackor och kakor, tack så mycket!

Sedan vidare på upphämtningsturné av lite goa tjejer som ställde upp som gäster på kvällens måndagsmöte.
Ikväll inbjudna till Ullas studio i Fiskebäcks hamn.
Fick med mig mamma, min gamla kollega Cajsa och min nya kurskompis Sara.
De blev väldigt fina allihop och jag fick hjälp av två goa kollegor, så att det inte skulle ta flera timmar.

Nu skall det bli gott att strax få krypa ner i sängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback