Det bidde inget gym idag...

Istället kastade jag mig ut i trädgården igen när P kom hem.
Han hade köpt med sig ljung och en till liten växt till balkonglådan.
Så jag tänkte att det var lika bra att fixa med det ifall det är skitväder imorgon.
Dessutom fick vi planterat en hel massa tulpan och krokuslökar så vi får fint till våren.

Och imorse bestämde vi oss för att laga nån ny rätt idag.
Lotten föll på den grekiska kokboken och Stifado. En kött och lökgryta med lite tomat, rödvid och örtkryddor i.
Till detta lite klyftpotatis.
Kommer att bli kanongott och kul att testa något nytt.
Vi får bli bättre på det i framtiden.


Trädgårdsmästaren i full fart...

 
Lite höst i blomlådan...


...och i rabatten på framsidan.

Kommentarer
Postat av: Azzazin

Fint det blev! :)

Åh gott med grekiskt, jag tråkade loss med köttfärssås & spaghetti.



Ha en myspys helg vacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback