Face Of The Day x 2

Jaha.. eftersom jag faktiskt inte varit lat och gjor mig snyggre två dagar i rad kommer här lite FOTD.

Igår till avtackningsmiddagen försökte jag mig på lite sotning av ögonen.
Blev väl hyfsat. Körde med lila och grått på dagen och lade sedan på lite svartare till kvällen.





Hy: Medium Coverage foundation beige 300.
Ögon: Highlighter Crystalline, bas Iris, effekt Coal, eyeliner black.
Kinder: Shy blush.
Läppar: Sweet Nectar.


Och idag var det utbildning, så då fixade jag till mig direkt på morgonen.
Testade ny variant med lite brons och plommonlila.





Hy: Mineralpuderfoundation beige 1.
Ögon: Highlighter Honey Spice, bas Amber Blaze, effekt Sweet Plum, eyeliner Amethyst.
Kinder: Shy blush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback