Frusen

Hemma igen efter en härlig eftermiddag i Ryggebol =)
Först fika med te och bulle, senare när Paulina kom hem fick vi middag också.
Lyxigt värre, tack som FAN.
Dessutom fick jag leka en hel del med lilla, söta Nova. Hon skrattar så sött, som en liten ekorre =)

Har frusit som tusan sedan igår.
Kallt i lektionssalen, så idag hade jag med mig min stora goa munktröja.
Det var lite knöligt att sitta med jackan på, muddarna hade en tendens att komma ivägen på tangentbordet.
Känns som att jag nästan kommer hinna fram till bokslut på den långa uppgiften vi har imorgon.
Undrar vad jag skall göra sedan?

Har packat ihop det mesta inför morgondagens hudvårdsklass, men bara fått tag på en av tjejerna för föranalys.
Det går nog bra ändå =)
Skall bli skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback