Inspirationsbilder

Tog sovmorgon imorse.
Ända fram till tio.
Gud så skönt.

Nu skall jag strax packa ihop lite beställda varor till kunde roch skicka iväg, sedan skall jag plantera ner sakerna jag köpte till balkonglådan igår.
Och kanske rensa lite i rabatterna för att förbereda nedstoppning av alla lökarna.
Man får passa på medan solen skiner, för igår störthaglade det och regnade om vartannat hela kvällen.

Var inne en sväng på möbelaffären Santa Fe i Mölndal igår på väg hem.
Jag blir alltid så inspirerad av deras utställning.
Så mycket fina saker, det enda som saknas är en fet lottovinst så man kan köpa allt man vill ha =)
Här bjuder jag er på några härliga bilder:



   



Härligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback