Nu jäklar!!!

Fick lite krupp och vart väldigt frustrerad efter mitt möte med AF idag.
Speciellt eftersom denna nya kvinna jag träffade idag flera gånger poängterade att hon gjort mig sökbar över HELA Sverige och inte alls gick på samma linje som den kvinnan jag träffade senast om att det inte var speciellt vanligt att man tvingades flytta eller veckopendla för att man fick ett jobb i något annat landskap.

Så när jag kom hem satte jag mig först och lade in mitt CV på riktigt på AF's sida.
Sedan skummade jag platsbankn, monster och en massa andra sajter efter jobb och daskade in fem nya ansökningar.
Det gör att jag nu är uppe i 80 sökta jobb.
Har även mailat och stött på om en del jobb jag sökte för en dryg månad sedan.
Jag vill veta om det fortfarande finns möjlighet för intervju, eller om tjänsterna är tillsatta.

Nu har vi precis klickat in en liten beställning ur Taxfree-katalogen till nerresan.
Det blev ett stort minibarpaket, en flaska whisky till P och två påsar godis.
Sedan hoppas jag att det finns lite shoppingmöjligheter på båten så man kan smaska på färsk frukt och nötter.

Nu - sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback