Trädgårdsmästarinnan.

Nu har jag gjort ett ryck i trädgården igen.
Klippte ner pionbuskarna samt rensade rabatten på framsidan.
Plockade upp alla gladioluslökarna för vinterförvaring också.
Och så planterade jag ner växterna jag köpte igår i balkonglådan.
Skall eventuellt byta en växt till om P hittar någon på vägen hem + plantera ny ljung vid stenformationen i rabatten.
Sedan blir det höstfint till tusen =)

Nu käkar jag lite gröt och skall scanna mitt arbetsgivarintyg som äntligen dök upp efter lite missförstånd internt på företaget.
Sedan skall jag fixa irodning brev att posta till både A-kassa och försäkringsbolaget där jag tecknat inkomstförsäkring, så att jag kan posta imorgon.

En hyfsat produktiv dag idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback