Utbildningsdag

Idag har jag varit på utbildning med Mary Kay hela dagen.
Himla nice... fina lokaler också. Elite Plaza på Avenyn.
De läkare och vad det nu var mer som hade konferenser där inne idag tittade lite undrande på alla dessa vackra dräktklädda kvinnor.

Upplägget är lite ändrat sedan innan, till det bättre tycker jag.
Fick mycket matnyttig information kring hela sälja-boka-rekryterabiten och har antecknat som en tok.
Nu skall detta implementeras också i verkligheten, det kanske är det svåraste steget.
Men jag skall inte ge upp.
Jag kämpar på och det går framåt sakta men säkert.

Sedan avlutade vi med en lunch inne på Hard Rock Café.
Jag åt en kanongod ceasarsallad.
Väl hemma hade jag fått ett litet paket av min älskling... ett par söta sockar med hundmotiv och
filmen Twilight på blue-ray.
Tack så mycket baby!!!

Nu... gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback