Varför skall allt gå så segt?

Har fortfarande inte fått hem arbetsgivarintyget jag behöver för att anmäla mig till både A-kassa och den privata inkomstförsäkring jag tecknat.
Hur lång tid skall det ta???

Messade dessutom min f.d. chef igår vid lunch och bad honom undersöka varför det dröjer och återkomma, men inget svar.
Idag ville jag inte ringa ifall det kommit i posten under dagen och när jag kom hem var det efter kontorstid, så då var det för sent.

Tröttsamt.
Jag vill ju inte vänta ytterligare ett par veckor på utbetalning bara för att min f.d. arbetsgivare är sega.
Får ringa imorgon och stöta på.


---------------------------------------------------

Update:
Har fått sms om att jag skall få samtal imorgon om detta.
Förhoppningsvis reder det ut sig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback