Flitig kväll...

Har fått iväg tre jobbansökningar nu.
Känns gött.
Har en del idéer om fler ställen att skicka till också, skall pilla med det i helgen.
Jag är på G, det känner jag ända ner i lilltån.

Det företaget mamma tipsade mig om har jag varit i kontakt med också.
De håller på att gå igenom ansökningar och återkommer.
Då vet jag i alla fall att det ännu inte är kört där.

Kriminalvården lämnade besked idag om att det var väldigt många sökande och de med allra största säkerhet tar in folk som redan har erfarenhet inom kriminalvården, men att det i början av nästa år annonseras ut liknande tjänster... så då får jag söka igen i så fall.


Nu - sängen.
Måste vara pigg imorgon för då skall jag träffa mina gamla kollegor igen och käka Tapas!!

Ay ay caramba!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback