Halvkrasslig

Vaknade inatt av att jag grät.
Drömde att jag fått sparken - vilket jag också har.
Kanske de djupare känslorna inför detta kom fram inatt.
Försöker ju se det positivt och att det kommer ordna sig, men det känns inte kul att inte veta hur framtiden ser ut.

Dessutom var näsan så täppt att jag inte kunde andas, halsen svullen så det gjorde ont att svälja.
Och så har jag nåt skit nere i buken på vänstersidan, nästan ända nere vid ljumsken.
Det är ömt när jag tar på det och buken är lite svullen och det ömmar när jag sitter.
Googlade lite på blindtarmsinflammation, men det verkar det inte vara, kanske äggstocken?
Gahhh... nåja, blir det värre får jag väl ta mig till en läkare.

Dessutom är det svinkallt inne på kontoret.
Så idag kommer jag vara gnällig.

Sorry!

Kommentarer
Postat av: Camilla

blindtarmen sitter på höger sida så det kan du nog glömma...men låter som äggstocken....kolla upp det om det inte försvinner men ibland kan man ju ha lite ont på konstiga ställen...min huvudvärk har gått över och hade väl med magsjukan att göra...

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback