Italiensk middag

Ikväll har vi firat mamsens födelsedag.
Det gjorde vi på Restaurang Bellini på nordenskjöldsgatan.
Jag tog ett menypaket och fick en liten söt fördrink, en varmrätt bestående av oxfilé med rödvinssås och smörstekta champinjoner och kantareller, till detta ett glas rosévin och slutligen en dessert som bestod av hallonsorbet med en kärna av mangosorbet.
Mycket gott var det och mysigt hade vi där vi satt.

Innan vi möttes på Bellini gjorde vi en timmes shoppingräd i Nordstan.
Jag kom dock inte längre än till HM, där jag startad eftersom jag hade rabattcheckar.
Det blev en hel del bra saker. Ett par jeans, en svart topp, ett par ribbade tjocka strumpbyxor eftersom de andra gått sönder och fick slängas imorse, en skjortklänning och en ny varm vinterjacka i fiskbensmönster och oversized krage.

Bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback