Överlevde =)

Jag överlevde första dagen i plugget.
Gött.
En mycket trevlig överraskning var att det ingår fika i kursavgiften.
Den bestod av en kopp te eller kaffe och en god smörgås.
Gött det med!!!

Annars var första dagen en schysst tillbakablick till gymnasiets ekonomilektioner.
Det mesta verkar vara samma, några små ändringar bara, men därmed inte sagt att allt kommer sitta som en smäck - man hinner glömma rätt mycket på 13 år.
Så denna kursen kommer nog att vara guld värd ifall man får ett ekonomijobb senare.
Eller till mig själv för att hålla ordning på mina egna papper ifall man bildar enskild firma längre fram.

Har hunnit hem, städat, plockat undan lite saker och nu även ätit en sen lunch.
Har fixat till mitt CV inne på Monster en aning och lagt till en referens till.
Snart dags för måndagsmöte.

Så man får väl säga att denna dagen varit hyfsat produktiv ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback