Panik!

Jag börjar få lite panik över att jobbsituationen inte reder upp sig.
7 arbetsdagar kvar nu och idag har jag fått tre negativa svar på tjänster jag sökt.
Inte det minsta roligt.
Nu är det 1 intervju på 59 sökta jobb... jehhaaawww... statistik from hell!

Har skickat mina personliga brev på tre olika typer av jobb till min handledare på TRR för att hon skall kunna komma med synpunkter på hur jag kan förbättra dessa.
Sedan finns det inte så himla mycket mer jag kan göra förrän efter ekonomikursen, då det blir full fart framåt igen.
Då skall jag cruisa på stan och skriva ner vartenda företagsnamn jag inte vet vad de pysslar med och sedan googla hemma och se om det kan vara något för mig.

Jag har ju i alla fall en plan.
Alltid något!

Kommentarer
Postat av: Bright

inte ha panik. Det löser sig det kan jag lova:)

Postat av: Doc

Det är sugiga tider, men får hoppas det löser sig :)

Envishet kommer att ge resultat!

2009-09-16 @ 19:54:57
URL: http://lindblood.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback