Partyfisk och IKEA

Brummade hem till Marie idag efter jobbet.
Till hennes nya lägenhet, som inte är så ny längre, men jag har inte kommit iväg förrän nu.
Vi käkade mackor, drack te och skvallrade om våra arbetsplatser ha ha.
Det var mysigt.
Och så hade hon en skitfin fisk hängande i taket som inte alls passade in, men hennes kille hade tydligen gnällt om att det var lite FÖR stilrent i lägenheten med allt det svarta och vita.
Bild kommer imorgon när jag startad igång min mobilur igen.

Hann in på IKEA tio minuter innan de stängde.
Kom hem med en rullback Vessla, två smålådor Samla och en flerfackslåda Glis.
Så nu har jag förvaring till allt mitt pyssel jag beställt från jobbet.
Hoppas nu man får en bra slutlön så jag kan lösa ut skiten också! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback