Duracellkanin

Damn vad skoj vi hade igår kväll.
Vi hade dessutom turen att få åka bil med Pia och Mark både fram och tillbaka så jag fick i mig ett par cider under kvällen och blev lite lagom lullig.
Om jag tålde lite innan är det ännu mindre nu när jag börjat träna mycket igen.

WOE var bra! De hade hittat sig en stabil trummis som körde massa stomp så foten stampade vilt.
Doom Dogs var också bra och såg ut att ha jäkligt skoj på sin releasefest - fattas väl bara annat =)

Efteråt blev det disco på Top Floor och jag fick en oväntad danspartner i Ronny.
Tror dock inte alla andra på dansgolvet uppskattade vår framfart som var ömsom vanlig discodans med headbanging/luftgitarrinslag och lite hederlig styrdans/bugg.
Men skoj hade vi och Ronny energi var outtömlig som en Duracellkanin =)

Nu skall jag kurera dagens seghet med en timmes fotbollsspel i solskenet med gubbarna och tjejerna? i
Rock n Boll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback