Höften höll!

Kom ner till gymmet och hade tur för ett löpband blev ledigt nån minut efter att jag funderat på vad jag skulle göra istället.
Två är trasiga av fyra, dåligt, men de som har servicen på Sportlifes maskine verkar inte vara snabbast i stan på att komma när nåt går trasigt.

Började med powerwalk i 20 minuter, sedan tänkte jag, vad fan, jag testar höften.
Stretchade ordentligt innan jag började springa och försökte tänka på att göra mina rörelser normalt istället för att kompensera lite för smärtan.
Men det gick bra, lite stelt och ömt, men efteråt kändes det faktiskt bättre!

Dagens pass:
20 minuters powerwalk, 2,2km.
40 minuters blandad löpning 6,32km.
Plankan: 4x30 sekunder.
Rygglyft: 4x20.

Så nu skall jag njuta av dagens middag med gott samvete efter gårdagens kassa godissvullardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback