Kettlebell

Idag var jag med Therese och tränade kettlebell på passet hon håller på Exclusive mitt emot operan.
Innan käkade vi grekiskt, mycket trevligt och gott.

Hade sjukt höga förväntningar på passet eftersom så många säger att det är så himla bra och roligt.
Tyvär kanske de var för höga för jag fick ingen "wow"-upplevelse.
Inte såhär första gången i alla fall.
Lär ju testa igen, men inget jag kommer göra varje vecka.
Dock kändes det att det var mycket funktionellt och tog på hela kroppen.

Prescis som förr har jag problem med smärtor i ryggslutet då man gör situpsliknande magövningar.
Kanske borde gå till en kiropraktor i alla fall och se så jag verkligen inte har några låsningar nånstans.
Nåja... det får bli efter tandläkare och grejer om pengarna räcker.
Men benen känns redan helt lama, undrar då hur de kommer vara imorgon, för att inte tala om i övermorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback