Klädinsamling

Fick återigen en lapp om klädinsamling i lådan förra veckan.
Det passade ypperligt med min tanke på att dra fram alla vår och sommarkläder.
I säsongsbytesvevan upptäcker man alla kläder man inte saknat under året och dem är det dags att göra sig av med helt enkelt.
Då är det ju extra bra om någon annan kan få glädje av dem istället för att de bara åker på soptippen.

Denna gången fick en kappa som jag hållt fast vid mest av nostalgiska skäl vandra vidare.
Samt två par conversekopior, så jag får plats med äkta varan jag köpt istället + ett helt par oanvända ballerinaskor med taxklack.
Utöver detta har vi fått ihop två fulla säckar med kläder.
Patrik har rensat i sin T-shirtlåda också nämligen...

Ut med det gamla, så det nya kan få plats helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback