Nya pjuck

Vi skulle stuckit till Dr. Denims utförsäljning idag efter jobbet, men fastnade istället på Broadway & Sons.
Där hade de hur mycket vintage onverse och Palladium som helst.
Patrik fick med sig två par låga hem och jag fick med mig två par höga med annan färg på insidan så man kan vika ner kanten och få ett annat utseende om man känner för det.
Knappt 1700 spänn för 4 par skor är inte så illa pinkat.

Såhär ser mina nya skönheter ut:


Dessutom provade jag en fantastisk jeansjacka på Pepe Jeans som skall inhandlas framöver.
Jag fick ju trots allt tillbaks en himla massa peng på skatten.
Och ett par lappar av dem kan jag ju få spendera på kläder när resten kommer gå åt till lite renoveringsjobb på huset och semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback