PÅSKLOV!!!!

Fyra dagar ledigt.
Göttigt värre, men ändå fullt upp (som vanligt).

Imorgon kommer mamma och pappa på middag, trevligt.
Innan dess tänkte jag antingen hinna till gymmet och köra en timmes lättare kondition för att se vad höften pallar för. fick instruktion idag av en tjej som är duktig massör att göra ungefär samma saker jag brukar göra så länge det inte smärtar för mycket.
Om det är fint väder mot all förmodan kanske det blir ett par timmars trädgårdsarbete istället.
Fruktträden behöver beskäras om det inte skall bli för sent för det och jag skulle vilja gräva bort lite gräs längs häckens insida på framsidan.

På lördag kommer först Pat och Paulina över på fika, så jag tänkte baka nåt smaskigt av våra rabarber från i somras.
Sedan skall vi till Hedefors och käka middag på kvällen. Vi blir fem pers + barn och det skall bjudas på lammracks minsann. Gött det med =)

På söndag är bio bokad. Alice i underlandet i 3D.
Sedan hem och laga god mat och mysa.

Och på måndag blir det väl lite att ta dagen som den kommer och på kvällen skall jag faktiskt pallra mig iväg till Mary Kay måndagsmöte om det blir som jag tänkt.
Har inte varit på en dryg månad nu eftersom jag prioriterat min träning istället.
Skall bli skoj att träffa alla girlsen igen =)


GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback