Schizofren?

Ibland när det gäller kläder är jag nog rätt så schizofren.
Jag kan liksom inte riktigt bestämma mig för vilken stil som är jag.
I gymnasiet var jag likadan. Pendlade mellan de korta kjolarna, kängor med lite klack och overkneesockar till tighta utsvängda jeans och Govindajacka som 70-talshippiesarna till riktigt baggy jeans med tight T-shirt till som värsta skatebruden.

Nu är det mest så att ibland vill jag se lite sportig ut, ibland dressad, ibland lite romantisk med skira blusar, men för det mesta blir det bara jeans och tröja eller topp.
Som ett litet exempel skall jag ge er ett par looker jag lekt fram i NK's stylingstudio.
nu kunde ju inget bli så himla värst flummigt med tanke på varumärkena som finns på NK, men det ger ändå en bild av hur jag verkligen saknar en röd tråd att gå efter...


Dressad rocknroll skulle jag väl mest beskriva denna outfit som. Favorit.


Lite snyggare vardasgoutfit, med lite roknrollvibbar här med. Favorit.

 
Nästan lite seglar-preppy.


Karriär/business-stilen skulle nog kännas obekvämt, men ser ändå ok ut.


Partylook. Helt onödigt för mig som sällan går på fest längre, men jag älskar ändå att få klä upp mig.



Hur är du när det gäller klädstil/stilar?

Vilken av ovan stilar tilltalade dig mest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback