The Rover

Idag joinade jag min kusin och hans gang på The Rover.
De brukar ses där med jämna mellanrum för lite after work/middag/skitsnack.
Hittills har det aldrig passat i mitt schema, men idag passade det bra eftersom P ändå inte var hemma förrän sent från Sthlm och jag ville ha sällskap till maten och behövde en vilodag från gymmet.
Åt en stoooor hamburgare, men var faktiskt duktig och bytte klyftpotatisen mot sallad.
Man får ju ändå rätt bra med bröd till burgaren.
Nu är jag fortfarande proppmätt trots promenad från The Rover till Nisseplatsen och bussen hemåt.

Lyckades givetvis tima in fel buss också... nog för att den gick fort, men första hållplatsen den stannade på efterstan var centrum hemma, så P var snäll och kom och hämtade mig där.
I normala fall hade jag gått hem, men jag var så satans kissnödig.

Men vilken härlig dag det varit idag från strax innan lunch.
Åt lunch ute på Tranquilos uteservering tillsammans med
Cecilia. Massa mys var det.
Jackan fick t.o.m. åka av!
Och ikväll när jag promenerade genom stan var det fortfarande lite ljummet ute och jag fick höra det goa ljudet från en varvande HD på Östra Hamngatan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback