Tunga axlar

Fick till ett riktigt bra pass på gymmet idag.
Där axlarna fick prioritet. Jag gillar snygga axlar, oavsett om de sitter på en man eller kvinna.
Körde lite tyngre och lite intensivare på nästan samtliga övningar och avslutade med lite mage, vilket jag normalt inte gör på detta passet jag körde idag.

Dagens träning:
Axlpress med hantlar: 4x8 + 2x6 8kg.
Lyft med skivstång smalt grepp: 4x8 12,5kg.
Lyft åt sidorna med 90-vinkel: 3x8 5kg.

Bröstpress rak rygg: 3x8 22,5kg.
Flyes i maskin: 3x8 25kg.

Triceps i kabel med rep: 4x8 20kg.
Triceps i kabel med rak stång: 4x8 25kg.

Magrotator maskin: 4x6 50kg.
Benpendel med rumplyft liggande på bänk: 4x10. 

Kommentarer
Postat av: S

Jag blir också inspirerad! Försöker komma i form med styrketräning, men är mer glad amatör. Vad utgår du från när du väljer muskelgrupper? Har någon professionell gjort upp ditt program? Och hur långa pass brukar du träna generellt per gång? Tack för en bra blogg:-)

2010-04-07 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback