Tur i oturen!

Var en sväng på Åhléns idag på lunchen.
Skulle köpa jeansjackan jag provade förra veckan, men de hade inte kvar min storlek!!!
Damn!

Så jag dividerade lite med mig själv om den var värd ytterligare 500 kronor om jag köpte den direkt i Pepes butik där jag inte har personalrabatt.
Men nej, det tyckte jag nog inte, den är dyr som den är.

Men så kom jag på att våra regionschefer var på kontoret idag, så jag kollade med dem om de kunde kolla i Malmö samt Sthlm City om den fanns kvar där.
Camilla tipsade mig om att ringa till sthlm och lägga undan den i hennes namn om den fanns så skulle hon köpa den åt mig innan torsdag.
Och vet ni... den fanns kvar i min storlek!!!

Så nån gång i nästa vecka får jag nog hem min fina jacka!
Sedan behöver jag ingen ny jeansjacka förrän denna slitits och går sönder!


Bilder lånade från
Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback