Chillihounds & Mother Dirt

Ohhhh, vilket party det blev igår!

Inatt när jag kom hem var jag dyngsur och frös som fan, men idag är jag mest glad och trött.

Kvällen började i alla fall för mig med en cider på kontoret samtidigt som jag snyggade till mig.
Sedan promenerade jag till Flying Scotsman och mötte upp med Jisan och Kim ur vårt motståndarlag Men United från söndagsfotbollen.
De satt och värmde inför ÖIS-matchen, så jag fick sällskap under tiden jag åt i alla fall.
Sedan blev det en ganska lång timmes väntan helt själv med en drink innan det var dags att möta upp resten av grabbarna på Sticky.

Jisan och Kim innan ÖIS-matchen...

Jag var där först och vid det laget var jag lite lullig skulle man kunna säga.
Robban och Niklas hade dessutom fått med Conny en snabbis innan han skulle vidare till nån karaokebar.
Dennis och Vicky dök upp strax efter också.
Första bandet ut var Mother Dirt. Missade tyvärr halva deras set eftersom vi stod på nedervåningen och snackade skit. Men damn vad bra de var! Helt i min smak.
Måste kolla upp om det komemr fler gig att gå på framöver.

Nigge och Conny beställer en första öl...


Glad över att ha fått sällskap igen.

Niklas fastnade vid flipperspelet x antal gånger och Dennis och Vicky i rök-kuvösen.
Conny drog vidare till Majorna och sedan var det dags för Chillihounds.
Riktigt bra det också. Svängde som fan och jag röjde mig svettig framför scenen.
Sedan gjorde vi misstaget att dra vidare till RB för att möta upp D & V som stuckit dit en halvtimme tidigare.
Vi gick i ösregnet upp och väl framme hade de redan dragit hem till Lindome ha ha antiklimax.
Nåväl träffade ju en hel del annat löst folk man inte sett på länge, så det var kul i alla fall.

Nigge och flippret.

Vid två sa jag till Robban att det nog var dags att gå hem, då hade jag börjat nyktra till och han hade börjat fyllna till ordentligt.
Lämnade av honom på BK på vägen ner mot min buss, så jag hoppas han fick i sig mat och kom hem ordentligt.
Själv frös jag hela vägen hem eftersom jeansjackan var helt dränkt av regnet.
Och fotknölen såg ut som en mindre tennisboll i storlek.
Men den ser bättre ut idag och tur är väl det för idag hägrar Midnattsloppet.

TACK för en jävligt kul kväll igår allihop!!


Partners in crime.... love u guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback