F(r)USTRAtion...

Jag har inte fått mitt kost & träningsprogram ännu, men har nu fått ett mail där de bett mig skicka uppgifterna igen, så nu håller jag mig lugn ett tag till.
Har dock fått smygkolla på min kollegas som jag misstänker är ungefär samma som jag själv kommer att få.
Så nu är jag taggad till max!!!

Sharro som jag träffade igår hade också fått sitt redan, synd bara att hon kommer vara offline från Fejjan så man inte kan peppa varandra under tiden, men har man mycket plugg så har man.

Skall i alla fall ställa mig på bandet idag och köra ett maxpulstest jag fick av PT-Henke, så jag kan beräkna exakt vart mina 85% kommer hamna.
Sedan blir det pulsklocka på hela januari så jag ite fuskar för mycket åt något håll.

GO!!!!!!!!!!

(För att citera Tompa Lindberg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback