Allting skevar.

Satte mig ner för att skicka mitt månatliga nyhetsbrev till mina kunder.
Fick iväg till hälften av dem, sedan spärrades mitt Hotmailkonto.
Antagligen tycker de att jag spammar, men alla jag skickar till har ju gett mig mailadressen frivilligt och godkänt nyhetsbrev en gång i månaden.
Inte gick det att få hjälp via deras FAQ som de dirigreade vidare till heller, så nu får man bara sitta och vänta på att de kontaktar mig istället.
Tröttsamt.

En anna llite rolig grej var igår när jag var och tog cellprover.
Jag passade på att fråga hur det kom sig att jag ibland får så himla ont i äggstockarna.
Det liksom spänner, ömmar och värker i en till två dagar.
Ägglossning.
Så simpelt, det borde jag ju fattat.
Men så kan det gå när man ätit p-piller i 16 år.... då har man ju inte ägglossning, så nu kanske det är dags att återupptäcka hur kroppen egentligen fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback