Gina Tricot

Idag gav jag mig ut på lunchshopping.
Skulle ha två långa baslinnen, ett svart och ett vitt, och så hade jag spanat in två andra linnen med smala axelband, ett vitt och ett ljust rosa, men de var helt slut.
Fick i alla fall det långa svarta linnet...

Dessutom hittade jag två andra söta toppar.
Ett kraftigt oversized tunt vitt linne med fjärilsmotiv + en svart kortärmad topp med dödskalle på.
Köpte den sista en storlek för stor för att även den skulle bli lite oversized.

Life meets death liksom ha ha.




Kommentarer
Postat av: Anna

Assnygga!! Tror jag ska ta en titt där jag också! :-)



Kram!

2010-02-27 @ 13:31:50
Postat av: Åsa

Går du förbi Gina köp en tröja åt mig, L blir bra. I Sthlm finns den inte suck

Noss

2010-03-04 @ 16:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback