Himmelskt gott

Igår kväll vart vi bjudna på middag på Heaven 23 av Patriks pappa som fyllde år.
Räkmacka åt jag och den var lika god som sist - och mättande.

Idag har vi haft konferens hela dagen på jobbet.
45 pers i vår ganska rymliga alldel på kontoret med bra föreläsning av en kvinna som pratar om kommunikation och samtalsteknik samt attityder.
Ganska mycket samma info jag redan fått genom Mary Kay.
Men mycket nyttigt att höra igen, igen och igen.

Strax skall vi till ncontro och äta 6-rätters avsmakningsmeny.
Sedan skall även lite priser delas ut till årets butik mm.
Spännande såhär första gången man är med och himla kul att få ett ansikte på alla jag hittills bara mailat med eller talat med i telefon.

Storrråttan är snäll och kommer och hämtar upp mig, men imorgon har jag en packad väska med för att bo på hotell efter bion imorgon kväll.
En av butikscheferna var nämligen sjuk och rummet gick ej att avboka, så jag fick frågan om jag kanske ville ha det för att slippa mecket med att ta mig hem sent på natten.
Man skall ju dock vara hyfsat pigg och arbetsför även på torsdag efter dessa två konfernsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback