Snö-ångest.

NEJ.
Jag säger NEEEJ!!!

Jag vill inte ha mer snö nu.
Det får räcka för i år.

Nu går jag och nojjar för att taket skall börja läcka inatt, eller imorgon under de timmar vi inte är hemma och kan göra något åt det.
Och jag kan ju inte stega upp på taket så fort det kommer lite snö hela tiden.
Då blir det ett halvtidsjobb att bara skotta de kommande dagarna.
Får göra en raid på lördag i dagsljus, så hoppas jag att det håller sig tills dess.

Just nu får hela denna långa vinter mig att känna mig retlig, rastlös och irriterad.
Jag behöver sol och lite värme nu.
Helst på en gång och runt 15 grader varmt.


Men en sak är bra.
Jag fick en biljett till Muskelrock av älsklingen på alla hjärtans dag och chefen har beviljat mig en dag ledigt.
Så vi blir nog samma gäng i år i Andreas husvagn som sist, skojigt värre.
Dessutom spelar våra vänner i Doom Dogs detta året.
De har dessutom releaseparty för sin skiva på lördag som vi blivit inbjudna till.
Trevfligt!


Imorgon skall baby ut med sina chefer på after work.
De skall först på Spa och sedan äta middag på stan och dricka öl kan jag tänka mig.
Så jag har passat på att ta en titt på Cajsas nya lägenhet efter jobbet och snacka lite skit med henne.
A win-win situation!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det är helt sjukt med all denna snö...var fan ska den ta vägen och kommer det ens hinna bli vår?

Vill ju inte direkt ha allt slask heller som kommer bli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback