Snöröjning

Nu har vi stått på stege och skyfflat snö från altantaket.
Nu är det nästan helt rent och betydligt lättare.
Undra hur många kilon som föll ner egentligen?

Dessutom har jag plockat in mina pjäxor för lite uppvärmning och rengörning.
De behöver saneras lite efter ett par år ute i boa.
Sedan kanske det kan bli åka av i Alebacken innan den stänger för denna säsongen.
Patrik kom på att han hade en snowboard där ute också och vi har ungefär samma stance, även om vi väljer att åka åt olika håll nedför backen, så vi skall nog fixa bindningar till den och dela.
Vill han åka ihop med mig får jag ta skidorna och åker jag med andra kan jag ta brädan.
Så man kanske skall passa på att fynda lite nu när säsongen är slut och grejer reas ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback