Vårnytt i garderoben!

Efter jobbet idag möttes jag och Patrik på skateaffären Concrete.
De skulle ha en massa skor på rea, och det hade de också, men inget som passade mig.
Visst de är skitfräcka om man har en baggy streetstil till klädsel, men det har inte jag.
Och jag tror att jag börjar hitta MIN stil och vill inte börja blanda hej vilt nu igen för då blir det kaos i garderoben.

Istället köpte jag en jättefin gråbrun luftig bomullstunika på Åhléns från Saint Tropez.
Den med ett bälte i midjan och ett par leggings blir kanon i sommar.
Tills dess får jag ha den till tjocka strumpor eller jeans med en tjock tröja till, men det går också bra.


Kommentarer
Postat av: S

Åh, jättefin!

2010-02-03 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback