Karantän.

Vi stannade hemma idag från Millas namnkalas =/
Vi ringde för att kolla hur Becca och Mikael ställde sig till det hela och vi kom fram till allihop att det var nog bäst att vi sköt upp vårt deltagande till slutet av veckan.
Så vi skall nog dit på torsdag efter jobbet och hälsa på istället =)
Jag som sett fram emot mitt första namnkalas... utan kyrka, präst och hela balunsen.
Nåja, man får hoppas att det kommer fler tillfällen i livet för sådana saker =)

Jag mår betydligt bättre, men magen är ju fortfarande lite obekväm.
Maten går ner och har stannat kvar där sedan fredags morse.
Så egentligen räknas jag nog som smittofri, men man är ju lite orkeslös och öm fortfarande.

Imorgon blir det i alla fall jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback