Kräksjukan slog till.

Febern hade börjat gå ner igår, då slog kräksjukan till istället.
Very funny.
Så nu sitter jag här och mår kasst med öm mage och försöker peta i mig näring i samma takt som den lämnar mig.
Men vad tusan... man får trösta sig med att denna typ av sjukdom sällan blir så långvarig, så fram emot kvällen hoppas jag må bättre igen, eller i alla fall imorgon.

Jag brukar säga att jag hellre är magsjuk 1-2 dagar än förkyld i en vecka, men jag får nog ta tillbaks det.
Jag hade glömt hur läskigt det var att kräkas.

Har suttit still i råttstolen och tittat på pampigt kostymdrama.
Elizabeth - The golden age.
Mycket bra film tycker jag och Cate Blanchett är lysande som drottningen.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du kryar på dig bums!

men ja som du säger magsjuka brukar oftast bara vara ett dygn även om man kan känna sig uppochner i flera dagar efetr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback