Trött efter gårdagen.

Det blev en lång dag igår.
Längre än vad som var tänkt.
Rullade ut med bilen hemma klockan 05:00 på morgonen och rullade in igen först 22:00.
Frusen som en stackars nakenkatt i sibirisk vinter.

Idag har jag fått åtgärdat en del saker direkt på morgonen.
Fick till slut tag i en kille på CtC som nu bokat att en tekniker från ett företag i Göta skall ringa upp och och boka en dag och tid som de kan komma och kika på vår panna hemma.
Och det var inte normalt att den fungerade SÅ dålig i kylan som den gjort hos oss.
Kanske är en shuntpump felinställd.
Har också fått tag i Telia som inte hört av sig tillbaks som de skulle ang. alla mina mobilsvarssamtal ringda från Egypten som jag inte hade ringt.
Ett hade jag ringt och det får jag givetvis betala för, de andra 4-5 tar de som en förstagångsreklamation och pklockar bort från fakturan.
Det sänkte kostnaden med i alla fall 150 kronor - alltid nåt!

Snart dags för lunch med min gamla chef Pegor.... jag har bestämt Trägårn, för där hade de Flygande Jakob idag.
Mumma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback