Fussball

Fick hoppa in i vårt motståndarlag Men United idag eftersom de bara var sex spelare och vi tio.
Men det går bra det med, nu känner man ju nästan alla dem också.
Svettig som tusan idag och tungt i benen samt kräkkänslor i magen efter varje rush, men kul var det =)
Dessutom är det en av grabbarna som jobbar ihop med ÖIS juniorbrottares tränare och de ville nog lira lite match mot Rock n' Boll på torsdag så han undrade om jag också ville vara med.
Skall kolla med chefen om det går bra, för det lät ju rätt skoj om än lite jobbigt ha ha.
De killarna lär ju vara rätt stora, men förhoppningsvis inte så snabba och tekniska.

Efter fotbollen erbjöd jag mig att hjälpa Dennis att flytta de sista av hans kartonger från Robban till huset han hyrt åt sig och Isabella.
Så jag, Dennis och Robban packade bilarna och körde ut.
Det var lite sommarstugeidyll må jag säga med världens brantaste grusbacke att bära upp sakerna för.
Men det blir nog bra för dem där ute.
Lugnt och med mycket natur + badsjö intill.

Dagens träning:
Fotboll ca 90 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback