Juliette - so HOT right now !!!

Igår var vi och såg Juliette Lewis på Sticky Fingers.
En av Patriks födelsedagspresenter faktiskt.

Först möttes vi upp och käkade middag på Flying Scotsman - burgare i vanlig ordning.
Jag blev givetvis proppmätt och hamnade i paltkoma, men det hindrade inte mig från att äta glass en timme senare i väntan på att Sticky skulle öppna.

Förbandet hette "Satan takes a holiday" och var apcoola.
En mycket trevlig överraskning, så jag köpte en T-shirt och P en skiva.
Dock var de bättre live än på skiva, vanligt fenomen.
Men ändå... coola!!

Men coolast av dem alla är ju ändå Juliette.
Hon äntrade scenen i nån röd kroppsstrumpa med fjäderbolero och pilotbrillor och satte sig oväntat bakom trummorna och vevade igång.
Cred skall hon ha, men trummis är hon inte, men det var ju ett annorlunda sätt att starta showen på!

Annars äge hon scenen från första sekund.
Ingen uppvärmningskvart där inte utan fullt ös rakt igenom.
Få människor har den karisman och kapaciteten att trollbinda på det sättet.
Inte ens Danko kommer ikapp denna damen och han är ändå grym live.
Men hon är så späd och ser så sårbar ut samtidigt som hon röjer på värre än värsta dödsmetallsångaren.

Jag måste medge... jag är lite KÄR i Juliette.

Men so what... vem är inte det?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback