Skitpass!

Idag var ingen bra träningsdag.
Börjde som vanligt med powerwalk för att värma upp musklerna inför löpningen.
Benhinnorna började protestera direkt och benen kändes tunga och ena vristen fick en liten lätt låsning.
Stretchade ordentligt och började sedan springa.
Första fem minutrarna var en mardröm, sedan släppte det lite, men efter en halvtimme gav jag upp, bara halvvägs in i mitt planerade pass.
Nåja.. ibland går det bara inte och då är det ingen idé att forcera.
Nu blir det tolv dagars vila för min kropp och det behöver den nog.

Dagens pass:
Powerwalk 15 minuter 1,74 kilometer.
Löpning 30 minuter 4,87 kilometer.
Bålstabilitet 10 minuter.
Styrka rygg och mage 10 minuter.

Lite mer deffning på min kropp och man kan snart se magrutor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback