Friday fun @ the gym

Kom iväg och tränade en stund ikväll också.
Kunde behövas efter denna slappa veckan.

Dagens pass:
Latsdrag: 2x5 30kg + 2x8 25kg.
Marklyft: 5x6 50kg.
Rodd i T-bar: 4x6 20kg.
Tricepspress i kabel: 3x12 20kg.
Dips med motvikt: 4x8 motvikt 64 pounds.

Rask promenad 30 minuter 3,1 km.

Kände mig klen idag, men så har jag ju dragit ner lite på matintaget också för att tappa lite fett.
Det är det som är det trista när man ligger på kaloriunderskott - man blir så satans klen.
Men några kilo lättare och det blir lättare att springa.
Siktar på att anmäla mig till Midnattsloppet i slutet av augusti, men vill först testa lite till och se så höfterna håller.

Kommentarer
Postat av: petra

Har du någon målvikt? Jag menar att du är ju ändå störtsmal redan. Men man ska ju ändå trivas med sin vikt också. Äter du något speciellt? kosttillskott och vanlig mat osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback