Kondispass i Ruddalen

Min fotbollsvän Dennis föreslog ett löppass ihop i Ruddalen.
Så ikväll när P ändå var och repade med bandet blev det av.
Var lite nostalgiskt att jogga runt där man sprang mycket på gymnasiet.
Såg inte helt lika ut, värmecentralstornet där min klasskmrat gjorde ett svanhopp in i nästa liv var utbytt och skrinnarbanan har blivit inbyggd.

En dryg timmes powerwalk och löpning blev det och snack om livet, kärleken och itten och datten.

Dagens pass:
Powerwalk 40 minuter ca 4,5 km.
Löpning 25 minuter ca 4 km.

Jag skriver ca för jag tror inte helt på att den banan vi tog verkligen var 1,5 kilometer, för i så fall sprang vi jävligt snabbt om vi skulle ha hunnit 6 km på samma tid.. nåja, får väl kontrollmäta nån gång ifall det blir ett löppass i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback