Mycket aktivitet idag.

Besiktningen gick bra.
Tacket hade torkat upp och i yttertaket såg det inte ut att vara nån fukt i alls.
Så om de nu bara skickar någon rätt snabbt som drar om röret mellan solpanelen in till pannan, och sedan tätar hålet i taket, kan de snart börja återställa vårt förråd och mitt kontor.
Gött!!!

Kom en och en halv timme senare till jobbet idag tack vare besiktning, men det var ändå relativt smidigt.
Fick hela högar med papper att knappa runt i systemet så jag hade en busy day på kontoret.
Med en andningspaus med en runda runt kvarteret då några kollegor ville handla sig ett par praliner på Kanolds.
Jag var dock ståndaktig och följde nbara med för att rensa huvudet från alla sifferlistor =)

Efter jobbet fikade jag med Viktor.
Samma ställe som sist och jag åt en skitgod tonfisksmörgås som jag fortfarande är mätt av.
Vi snackade lite om ditt och datt i ca två timmar innan det var dags att ta sig hemåt igen.

Nu skall jag försöka klura ut vad vi skall äta för mat i helgen, så vi kan göra alla inköp imorgon.
Fredagens middag då mamma och pappa kommer är redan bestämd och till påskafton skall vi bara baka en kaka eftersom Pat och Paulina kommer på fika och sedan fixa efterrätt och snacks till påskmiddagen hemma hos Lotta och Anders.
Lammracks har de utlovat - mums!!!
Men sedan har vi ju två dagar till.
På söndag skall vi dessutom gå på bio och se Alice i underlandet i 3D - Patrik fick ju biobiljetter i julas av sitt jobb. Men istället för att äta ute tänkte vi laga nåt gott hemma på kvällen efter filmen.
Och så måndagen kan ju vara bra om man gör något som räcker till lunch åtminstone en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback