Nya bågar?

Ja, alltså inte motorcyklar, utan glasögon.
Inte lika kul, men inte heller alls lika dyrt.

Jag använder ju inte linser så himla mycket längre, eftersom ögonen blir så torra när jag sitter framför en dataskärm hela dagen lång.
Köpte två par glasögon för snart två år sedan, men det ena paret trivs jag inte så himla bra i.
Men nu har jag hittat
Favoptic på nätet och de är grymt billiga och man kan låna hem sex par bågar i taget och prova.

Är sugen på ett par pilotbrillor som i så fall skall förses med fotokromatiska glas, så att jag kan ha dem som solglasögon och ändå se något.
Och kanske ett par trendiga lite bredare plastbågar, eller också ett par helt utan båge, som gör att man ser hela ögat och make up på ett bra sätt.

   
Alla bilder från Favoptics hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback